Monday, June 28, 2010

Kamoo yg Aku sayangg...




Sayang kamoo... kaseh kamoo...
Mungkin ni la sunnatullah kehidupan insan...
Rindu & kaseh pd insan berbeza jantina...


Kala kamoo datang... bahgiakn aku... rsanya singkat sangattt...
Kamoo cuba nk lakukan yg perfect... kamoo tahu dats impossible,
human r imperfect.... but u r just tryin' & tryin'...
I'm touched...


Ingat kamoo... rindu kamoo...
Tp tetap xkan bisa mngatasi rinduku pd Ya Rabb...
Hinalah aku kiranya rinduku pdmu melebihi segalanya...


Kamoo ttp kamoo yg aku kenal...
Selalu ada tika aku face difficulties...
Tp Ya Rabb ku senantiasa ada pd bla-bla masa pn...


Aku yakin...
Aku pasti dapat melupakan & relakan pmergianmu nanti...
Namun... kamoo ttp mengisi sdikit ruang di hati ini...kenanganku


Terima kasih kerana ikhlas mnyayangiku selama ini...
segala pengorbanan yg kamoo lakukan demi aku...
dan juga 'topup' yg x terkira banyaknyaa...


Sayang...
Aku x mampu bahgiakan kamoo,
Sepertimana kamoo bahgiakan aku...


Selalu lukai hatimu... berkasar denganmu...
Itulah aku!
Tp sayang... kamoo selalu bersabar...


X sanggup lagi...
X tahan lagi...


Cukuplah di sini...
Kau & aku..
Masih banyak tggungjawabmu di sana...


Menjadi anak kebanggaan papa...
Menjadi contoh terbaek Aini...
Sayangg... aku sentiasa doakan yg terbest...


Terima kasih Ya Allah...
Kerna Kau pertemukan kami...
Letakkan cinta di hati...


Kini saatnya kami akan berjauhan...
Selamatkanlah dia walau di mana brada...
& senantiasalah cahayamu mnerangi hatinya, insan yg ku sayang...


Amin Ya Rabbal A'lamin...



3 comments:

si para para said...

cinta rabbi tu yang hakiki kan...

Anonymous said...

alolooo...sadisn baca. nape?nk g mane kwn kamu tu? leh share?

n@jwamz said...

yup! betul tu para-para:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails